We gebruiken cookies. Dit doen we om onze site persoonlijker en gebruiksvriendelijker te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Verberg deze melding

Defecten en garantie

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Dit betekent dat inktvoordeelshop.nl er voor staat dat een artikel in goede staat verkeert en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren zoals u mag verwachten.
Naast de wettelijke garantie verlenen wij de volgende procedures voor onderstaande productgroepen

Originele printersupplies (inktcartridges, toners, e.d.):
Originele printersupplies vallen onder de standaard fabrieksgarantie van de fabrikant.

Huismerk printersupplies:
Bij inktvoordeelshop.nl ontvangt u 2 jaar garantie (na aankoopdatum) op gebreken van onze huismerk printersupplies. Hiermee heeft u recht op herstel of vervanging van een defect product.

Garantieprocedure

Het is vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Voordat u contact opneemt met onze klantenservice, verzoeken wij u vriendelijk te controleren of de beveiliging (stripje/lipje) is verwijderd van de cartridge. Als alle beveiliging verwijderd is en de cartridge wordt nog steeds niet herkend, dan adviseren we u de printer te resetten (zie hiervoor de handleiding van uw printer).

Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen.

Als een artikel direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voor een probleemoplossing. Mocht het product defect zijn dan zullen wij gezamenlijk tot een passende oplossing komen. Vaak is dit het oplossen van een defect, vervangen van het product, alternatief aanbieden of overgaan tot terugbetaling, voor elk product bieden wij een 100% tevredenheidsgarantie.

Volg de volgende stappen indien u een defect artikel naar ons wilt versturen voor garantie:

  1. Neem binnen de garantietermijn contact op met onze klantenservice. U ontvangt indien het defect voldoet aan de garantievoorwaarden een RMA-nummer.
  2. Vul onderstaand garantieformulier volledig in, print deze uit en voeg deze bij uw retourzending.
  3. Stuur het defecte artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het RMA-nummer naar ons op.
  4. Verpak het garantieartikel degelijk als u het verstuurt.
  5. Voeg naast het garantieformulier ook een kopie van het aankoopbewijs (bestelbevestiging) toe.
  6. U draagt het risico voor de retourzending, wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

 

Garantieformulier

* Verplicht invullen
Naam *
Adres *
Postcode *
Plaats *
Land *
Telefoon *
E-mail *
   
RMA-nummer *
Ordernummer *
Aantal artikelen *
Artikelnummers (zie bestelbevestiging) *
Rekeningnummer (IBAN) *
Omschrijving van het defect *